jueves, 8 de marzo de 2012

prehistorica-sant bartumeo 04.03.12

perfil de la ruta

hola a tots, com no un altre diumenge estem aqui amb vosaltres, el diumenge 04.03 quedem a les 8 del mati, en el lloc de sempre, per fer la sortida, una ruta que voliem passar per la prehistorica 2011 i anar fent i gaudin dels recons de la serra marina, els bikers som el fernando, en javi i un servidor l'edu, i en guifre malalt i es va perdre la sortida, i desde aqui li enviem una abraçada i k es millori i deixa de dormir amb el cul a l'aire
sortim en direccio a Vilanova, fent la pujada de can jornet on ens trobem els amics de la penyapanzeta de mollet, una colla genial a alla on les hi ha

desde can jornet enllacem el trak de la prehstorica, i apa de corriol que fa baixada

en un moment de tranquilitat, fem unes fotos per l'audiencia

en fernando sempre demostrant el seu tarant-na sobre la bici

i com la cabra sempre al monte, es que aquest javi no para

passem per uns dels llocs mes bonics, el dolmen de la roca

el fernando i l'edu intentant aixacar el pedrot que voldran fer aquest dos i veig que no poden

a era el javi que li ha caigut la pera a sobre i com l'edu qui fa l'ultim esforç per treurel de sota i es que l'amistat sempre preval sobre qualsevol cosa

i au vinga a fent el baina aquest dos tirant-se desde el roc

una vega superats tots els entrebancs seguim fen ruta cap a l'ermita de sant bertumeo

en aquest punt decidim cambiar de ruta i anar cap un corriol nou que en fernando ba descubrir dies enrera

no sense passar per el problemes d'en javi i les seves anomalies amb les rodes, gomes, neumatics etc, sempre manxant

desde can coll iniciem el corriol que ens dura a la pista que baixa del repetidor de vilanova, on tenien el objectiu els amics de la penyapanzeta

en un punt on tambe passem per el meridia verd

i la batzinera de montornes en javi i la seva manxa

i despres de tanta espera a el javi que infles la roda ens va donar temps per buscar el carro del manolo escobar, be una ruta molt maca de fer amb tramps durs i corriols rapits per disfrutar, amb la trialera final final que ens porta a vilanova, i uns paratges formidables i que demonstra que no fa falta anar molt lluny per poder gaudir de la natura amb un esport que ens fa gaudir de tots els recon del valles, be nomes desitxar-vos bona setmana a tots els bikers, ens veiem pedalan pels camins i corriols del nostre entorn