miércoles, 29 de febrero de 2012

can mateo-trialera 25.02.12

hola bon dia a tots, la sortida d'aquesta setmana la varem fer el dissabte a la tarde ja que el diumenge per diferens motius familiars de tots els bikers del bttparets va fer que la fessim el dissabte, tot i aixins nomes fem la sortida en fernando i un servidor l'edu, quedem per fer una trak de corriols per vallromanes pero be, encara que el javi no va venir la vem lia una mica i varem acavant fen una sortida improvitçada, aques es el perfil de la sortida

sortim a les 15:30 de la tarde amb un temps força agredable, pero a mida que avança la tarde la temperatura va baixant una mica i acava per fer algu de fred

la pujada fins el mirado de vallromanes ho teniem clar, la resta ja improvitzem

aqui al mirador en fernando posan per la foto de la setmana

i un servidor tambe vol sortir a la foto

fem la trialera que puja cap a can mateo un lloc idilic, amb unes vistes expectaculars i d'aqui fem la trialera que ens porta al cami de que va cap a la roca den toni

aqui el fernando fen al final del corriol de can mateo, tot tecnica, d'aqui anem cap a la roca den toni i en direccio a vilanova un fem un corriol molt tecnic de pujada i despres tot el corriol de baixada fins vilanova, un corriol llarg distret rapit i amb tramps tecnins, be perdoneo per no haver mes fotos pero no se el que vaig fer pero no es van guardar i s'hen perdut, una ruta curta per fer si tens poc temps i vols fer una mica de tot i no vols deixar de pedala, be bona setmana a tothom