miércoles, 21 de marzo de 2012

sortida especial amics danone

hola atots aquest diumenge dia 18 de març l'amic fernando organitza una sortida amb varis companys de feina , de la danone, i varis companys i el grup bbtparets casi al complet. els bikers de la sortida alex, sayago, antonio, alberto, javi, jordi, fernado, guifre, javi, rogelio i uns servidor l'edu, com e dit avans la sortida l'organitza en fernando, amb ruta on em tingut de tot, pista, corriols,trialeras, una bona ruta per disfrutar a tots els nivells, una ruta que sortim de parets pasem per montmelo, montornes, vilanova on iniciem la pujada per can jornet, corriol cap a ermita de san bartomeu, pista cap a vilanova per baixa per corriol i trialera, despres pujem per la ruta cellecs, acavant remuntant per corriol fins la pista que ens porta a cal senyor, para i esmorçar de traca i mocador, despres la part mes complicada pedalaja amb la panxa plena, seguim fins can boquet cap can mateo baixan per mes corriols i trialeras fins vallromanes i cap a parets
aquest es perfil de la sortida amb casi 1000 mt de desnivell
aqui una foto de bona part del grup, nomes falta en javi i en rogelio que per motius familiars no an fet l'esmorçar amb nosaltres
foto feta a la pujada de can jornet, amb un dia genial
en javi a plena pausa recuperant l'esforç que l'alberto i en javi l'an sotmes
en javi amb algun problema tecnic

l'arberto en plena accio al final del corriol que en porta practicament fins a l'ermita de sant bartomeu
on tots anem passant poc a poc, be tots no falta en guifre, el despistat, que despres d'uns moments el localitzem a mig cami de la antena i d'aqui cap el corriol i trialera que ens portara cap a la ruta del cellecs
en sayago en plena accio
en fernando a ple corriol, on despres remuntem per la ruta del cellecs, bones rampes
sortida del corriol que ens portara de la pista per anar a cal senyor
en sayago arribant el punt on reagrupem per anar a esmorçar
tots conversant i repusant de les dures rampes que ens depara la ruta cellecs
en aquest punt en javi i en rogelio ens deixant, despres de disfrutar amb el javi i l'alberto on an anat a "destajo" tant a les pujades com a les baixades,i d'aqui cap a cal senyor
arribem a cal senyor on ens espera la recompensa despres de l'esforç, el menu secques amb butifarra amb una bona cervesa seguit d'un cafe i d'una bona tertulia amb bons companys, on sempre es un plaer pedalaja
unes fotos amb en sayago i l'antonio
en guifre, l'antoni, en fernando, l'alberto i l'edu, on surtim en direccio cap can boquet i despres cap a can mateo on ens tornem a reagrupar ja que despres de l'esmorçar costa una mica donar-li als pedals
ja a can mateo amb unes bones vistes
on anem arribant tots, en javi l'alberto i l'alex que diu que esta en baixa forma pero quan si posi que ens agafi confesats
en jordi fen una vacaina ja que el dia no era per menys amb un cel ben clar on es divisa al fons barcelona amb la seva torre acbar
en fernando, que s'ha currat una bona ruta
tots al complert on d'aqui ja iniciem el descens per pista cap a vallromenes, on enllecem amb el corriol del diposit i la baixada de la trialera de vallromanes, be una molt ben currada per en fernando i amb una replica de l'alberto i en javi amb l'implicacio den sayago que es presenta una revantxa despres de la aquesta ruta que em timgut de tot i on es un plaer haver pedalajat amb aquest grup de bikers on la fianlitat es la mateixa compartir bones estones amb amics i gent encara que sigui la primera vegada que pedalajem junts i espero que no sigui l'ultima, be una begada mes donarli les gracies a en fernando per aquesta ruta expectacular bona setamana a tots els bikers