miércoles, 21 de octubre de 2009

parets-conreria-torre vigia-santa coloma-forum-parets 18/10/09

hola a tots avui fem una sortida llarga de gairebé 60km, la expedició la formem en Javi, en Dionisio, en Jose, el seu fill Joel i jo l'Edu, la intensio era de anar fins el fòrum com així va ser per anar a veure el nostre company l'Alex que va fer la mini triatló de Barcelona, des de aquí volem felicitar a l'Alex per haver completat tot el recorregut amb un temps de 1h 15' un gran registre, el cas es que amb tanta gent no vam poder veure'l i no l'hi vam poder donar el nostre suport, be el cas es que sortim a 8:30 amb un fred que pela i fins que no arribem a la central elèctrica de Montcada no ens posem a to

arribem a l'hermita de sant Cebrià de cabanyes ja mes escalfats

seguim en direcció a la conreria o el seminari i fent un petit reagrupament

una vegada al seminari fem una parada per menjar una barreta peta la xerrada fer unes fotos i seguir cap a la torre del vigia

a mig camí de la torre en Joel tot un campió

en Javi esperant en Jose i en Joel per tirar-se per una trialera que ja s'ho faran

encara el darrera meu es pot divisar la torre, i encara ens quedan uns forts rampots

una vegada d'alt reposem una mica per enfilar el descens cap la vallesana, una baixada formidable

seguim direcció cap a sant Adrià i parem per fer una foto per seguir cap el fòrum desti final

una vegada fem per veura l'Alex i no ho aconseguim passem a l'accio i anem a esmorçar

i una vegada amb la panxa plena cap a Parets per el riu no sense passar per port i veure les barquetes que hi havia

el vídeo es previ a l'escensio a la torre
be com ja he dit havans uns 60km un desnivell acumulat de 800 mts i gairabe amb unes 5h 30' això si amb esmorçar inclòs i alguna que altre punxada
totes les fotos arqui http://picasaweb.google.es/bttparets/ParetsConrreriaTorreVigiaSantaColomaForumParets181009#