sábado, 17 de octubre de 2009

coll de pal 11/10/09

hola a tots, primer voldria felicitar en Jordi i la Magda per la seva recent paternitat i esperu que en Pau li doni molta guerra a son pare que s'ho mereix, be, el dia 11/10 vaig decidir anar a fer el coll de pal, una sortida que l'amic Belmonte te a la seva pagina i es des de on vaig treure el trak per poder fer aquesta ruta tan aspectacular com exigent

be a les 9 del mati i amb una care d'espantat pel que m'espera faix camí cap a Baga per enfilar la carretera que porta al coll de pal

ja des de el començament la cosa ba de debò, amb les vistes dels ponts que porten al túnel del Cadí

desprès d'una ascencio dura arribo al punt de desvio i ja passo a anar per camí, pista o l'infern

des de el desvio podem veure la masia de l'hospital

seguin pujant per la pista que porta al coll de la Gavarra, sense perdre la vista al rierols

i d'unes fortes rampes arribo al coll de la Gavarra

i ja amb cara de no se que, mirant el paisatge que es el que en fa seguir endavant

les marques de btt, que amb sembla que aquest estiu ja vaig comentar i que estan per molts camins del Berguedà, segueixo camí amunt

les fortes rampes amb pedra i suelta fa que sigui mes dificultós i exigent

però la recompensa esta servida arribant al coll de la Bòfia, on les vaques pasturen amb una calma inèdita

i es comença l'area dels orris

i si voleu seguir, au cap la senyal s'ha dit

ja espantat del tot i sol com un mussol i amb un fred que pela vaig tornar pel mateix camí direcció a baga on la meva família m'he esperava, no completant el trak de en Belmonte, val a dir que tot el que amb quedava era el descens

descens vertiginós i espectecular on el tram de carretera arribes a velocitats superiors als 70 km/h sense cap esforç i amb 40 km a les cames i un desnivell de 1300 mt i cota de gairabe 2000 mt d'alçada, deu n'hi dor, val a dir que si teniu oportunitat de ferla no la feu sol es esgotador mentalment be bon cap de setmana a tots els bikers
totes les fotos aquí http://picasaweb.google.es/bttparets/CollDePal111009#

1 comentario:

  1. A si me gusta que sufras, yo ya sufro viendo las fotos, sobretodo la de subida, que dura no?? bueno algún día te acompañare,bueno la verdad es que no se si por esos caminos... sube la fogoneta!!!

    ResponderEliminar