miércoles, 5 de octubre de 2011

coll de pal 23/08/2011

be aqui tornem a estar, val a dir que aquesta ruta la farem fer pel en javi que no volia marxar sense fer una macro ruta, es veu que amb la del altre dia no en tenia prou i es clar cap el coll de pal situat a 2070mt d'alçada, una bogeria, si no us enrecordeu l'any 2009 jo un servidor l'edu ja la vaig fer, aixo si sol, i hem dir que tarderia molts enys en tornar-hi, pero aqui esta en javi per ferme cambiar d'idea, quin dia noi

aqui les maquines que si l'atre dia varen tenir feina avui els hi espera una altre tute, a 8 del mati sortim en direccio a baga, aqui agafem el desvio cap el coll de pal, que els primers 7km es fan per carretera fins arriba a la casa de l'hospital, una casa de pages i a partir d'aqui tot ja es pista

Edu marcando el paso, cullons como va, voy a tener que darle mi mochila, le metere unas piedrecitas de la zona, je,je.

Que se abra tomao.... que va como un tiro....

fem les primeres rampes, primera i unica ja que aqui no pares de pujar fins arribar a d'alt de tot

les vistes impresionants

en javi fen fotos a tort i a dret sense parar

aqui al fons el pedraforca el nostre amic imponent que ja on estiguis del bergueda sempre treu el nas

arribem al coll de la gavarra on fem una aturade per gaudir del paissatge i recuperar forces

aqui les protagonistes ja que a partir d'aqui ens queda uns dels tramps mes dus del recorregut ja que als rampots se li suman els rocs pedres sueltes al mig del cami

aqui en javi que ja no pot seguir el ritme

arribem al mirador del president, mireu el color dels indicadors de la ruta btt vermell si una tortura

en javi quedant una i altre vegada maravellat

aqui fent be la posse per la foto, be apartir d'aqui ens queda un tramp petit per cami, aixo si de pujada, fins arribar a la casa del coll de pal, per fer els ultims 3km per carretera

be ja hem arribat a d'alt de tot total 18km de ascencio amb 1400mt de desnivell, aneu fent els comtes a quin tant per cent sort de mitja

be aqui teniu una lliço de geografia i fisica juntes amb una, si feu un port de muntnya de mes de 2000mt deixeu la bici a casa i aneu amb cotxe, be bromes a part val molt la pena de fer un esforç per que al final el que comte es pedelajar amb els companys i els bons amics, si no aixo no te cap sentit

fem el descens vertiginos cap a baga per carretera on ens espera la recompensa

a la plaça de baga on fem un apat per recuperar forces un bon indret, poble medieval i un dels centres mes importants dels catars, on tambe teniu la ruta dels bons homes que per aqui i un dels moseues didactis dels catars, val molt la pena de fer-hi la visita