lunes, 1 de junio de 2009

Sortida al deposit

Hola a tots aquest diumenge he sortit sol, doncs part de la penya tenia gegants, i altres se las escalfar el morro el dissabte nit. La sortida a les 8 a la rotonda com sempre i la ruta me l'he marcat jo, bé s'ho comentat a la meva burra però aquesta li és igual el que faci. Així que em vaig decidir per la serralada per variar, Pujada per can Cabanyes, la conreria, i arribats a aquest punt vaig decidir anar a la torre vigia del dipòsit, no hos ho comtu, ja "pujarem". Un cop arribat al dipòsit vaig preguntat a uns bikers com baixar dirreción Sant Fost que no fos per on havia pujat clar, i em van donar una opció de baixada amb salts espectacular, la meva sorpresa va ser quan va aterrar a l'ermita de Sant Cebrià de Cabanyes, i com m'ho estava passant en gran, doncs una altra vegada cap amunt dirreción la conrreria, els nou pins, i torre Galzeran, i una altra baixadeta dirreció Font de la Mercè, amb un nou tram de trialera inclòs preciós, i per a casa.Bé això és tot més o menys (Salutacions als bikers quem va acompanya a la torre) En total 42 Km una etapa que m'ha deixat les cames força tocades, bé fins la propera. Les fotos un altre dia.

No hay comentarios:

Publicar un comentario